Najčastejšie kladené ozázky
Objednávky
1. Ako si môžem objednať tovar?
Tovar si môžete objednať priamo na našej stránke www.melian.sk. Stačí si vybrať produkty, vložiť ich do košíka, vyplniť objednávkový formulár a potvrdiť objednávku.
2. Je potrebné sa zaregistrovať na nákup?
Nie, registrácia nie je povinná. Môžete nakupovať aj bez registrácie, ale registrácia vám prinesie výhody, ako napríklad sledovanie stavu objednávky a rýchlejší proces pri ďalšom nákupe.
3. Môžem svoju objednávku po odoslaní zmeniť?
Ak chcete zmeniť alebo stornovať objednávku, kontaktujte nás čo najskôr na e-mail info@melian.sk alebo telefonicky na číslo +421 948 337 562. Zmeny je možné uskutočniť len pred odoslaním objednávky.
Platba
4. Aké spôsoby platby akceptujete?
Akceptujeme nasledujúce spôsoby platby:
- Platba kartou (VISA, MasterCard)
- Bankový prevod
- Platba na dobierku pri prevzatí tovaru
5. Je platba online bezpečná?
Áno, všetky platby cez našu stránku sú zabezpečené a prebiehajú cez šifrovanú platobnú bránu, ktorá spĺňa všetky bezpečnostné štandardy.
Doručenie
6. Aké sú možnosti doručenia?
Ponúkame doručenie prostredníctvom:
- Slovenskej pošty
- Kuriéra (GLS, DPD)
- Zásielkovne na výdajné miesto
7. Ako dlho trvá doručenie?
Štandardná dodacia lehota je 2-7 pracovných dní. Presný čas závisí od dostupnosti tovaru a zvoleného spôsobu dopravy.
8. Koľko stojí doprava?
Cena dopravy závisí od spôsobu doručenia a je uvedená pri každej objednávke pred jej potvrdením.
Reklamácie a vrátenie tovaru
9. Čo robiť, ak mi dorazil poškodený tovar?
Ak vám bol doručený poškodený tovar, kontaktujte nás do 48 hodín od doručenia e-mailom na info@melian.sk. Priložte fotografie poškodeného produktu a obalu. Situáciu vyriešime čo najskôr.
10. Môžem vrátiť tovar, ak mi nevyhovuje?
Áno, podľa zákona máte právo vrátiť tovar do 14 dní od jeho prevzatia. Tovar musí byť nepoškodený, v pôvodnom obale a so všetkými príslušenstvami. Náklady na vrátenie znáša kupujúci.
11. Ako dlho trvá vybavenie reklamácie?
Reklamáciu vybavujeme najneskôr do 30 dní od jej prijatia. O výsledku vás budeme informovať e-mailom.
Ostatné
12. Poskytujete zľavy pre väčšie objednávky?
Áno, pre väčšie objednávky alebo spoluprácu (napr. škôlky, školy) nás kontaktujte na e-mail sales@melian.sk a radi vám pripravíme individuálnu ponuku.
13. Ako vás môžem kontaktovať?
Môžete nás kontaktovať e-mailom na info@melian.sk alebo telefonicky na číslo +421 948 337 562 počas pracovných dní od 8:00 do 16:00.