Najčastejšie kladené ozázky

Objednávky

1. Ako si môžem objednať tovar?
Tovar si môžete objednať priamo na našej stránke www.melian.sk. Stačí si vybrať produkty, vložiť ich do košíka, vyplniť objednávkový formulár a potvrdiť objednávku.

2. Je potrebné sa zaregistrovať na nákup?
Nie, registrácia nie je povinná. Môžete nakupovať aj bez registrácie, ale registrácia vám prinesie výhody, ako napríklad sledovanie stavu objednávky a rýchlejší proces pri ďalšom nákupe.

3. Môžem svoju objednávku po odoslaní zmeniť?
Ak chcete zmeniť alebo stornovať objednávku, kontaktujte nás čo najskôr na e-mail info@melian.sk alebo telefonicky na číslo +421 948 337 562. Zmeny je možné uskutočniť len pred odoslaním objednávky.


Platba

4. Aké spôsoby platby akceptujete?
Akceptujeme nasledujúce spôsoby platby:

  • Platba kartou (VISA, MasterCard)
  • Bankový prevod
  • Platba na dobierku pri prevzatí tovaru

5. Je platba online bezpečná?
Áno, všetky platby cez našu stránku sú zabezpečené a prebiehajú cez šifrovanú platobnú bránu, ktorá spĺňa všetky bezpečnostné štandardy.


Doručenie

6. Aké sú možnosti doručenia?
Ponúkame doručenie prostredníctvom:

  • Slovenskej pošty
  • Kuriéra (GLS, DPD)
  • Zásielkovne na výdajné miesto

7. Ako dlho trvá doručenie?
Štandardná dodacia lehota je 2-7 pracovných dní. Presný čas závisí od dostupnosti tovaru a zvoleného spôsobu dopravy.

8. Koľko stojí doprava?
Cena dopravy závisí od spôsobu doručenia a je uvedená pri každej objednávke pred jej potvrdením. 

 


Reklamácie a vrátenie tovaru

9. Čo robiť, ak mi dorazil poškodený tovar?
Ak vám bol doručený poškodený tovar, kontaktujte nás do 48 hodín od doručenia e-mailom na info@melian.sk. Priložte fotografie poškodeného produktu a obalu. Situáciu vyriešime čo najskôr.

10. Môžem vrátiť tovar, ak mi nevyhovuje?
Áno, podľa zákona máte právo vrátiť tovar do 14 dní od jeho prevzatia. Tovar musí byť nepoškodený, v pôvodnom obale a so všetkými príslušenstvami. Náklady na vrátenie znáša kupujúci.

11. Ako dlho trvá vybavenie reklamácie?
Reklamáciu vybavujeme najneskôr do 30 dní od jej prijatia. O výsledku vás budeme informovať e-mailom.


Ostatné

12. Poskytujete zľavy pre väčšie objednávky?
Áno, pre väčšie objednávky alebo spoluprácu (napr. škôlky, školy) nás kontaktujte na e-mail sales@melian.sk a radi vám pripravíme individuálnu ponuku.

13. Ako vás môžem kontaktovať?
Môžete nás kontaktovať e-mailom na info@melian.sk alebo telefonicky na číslo +421 948 337 562 počas pracovných dní od 8:00 do 16:00.